Saturday, April 21, 2012

Kunjungan yang tak di duga

Dengan lafaz bismillah... Salam pagi ahad semua ...pagi ke ? Tengahari sudahhh ... Hari ni ahad macam biasa ..rutin harianku melayan customer kat my es corner ...
Dalam kesibukkan melayan customer ..mataku terpaku ...terkejut ...terkasima ... Bila melihat seseorang ... Ya Allah ... Patutlah semalam kat rumah masa buka tingkap ...seekor rama rama masuk dalam rumah ... Hati ku terdedik ...mmmm mungkin ada tetamu nak datang ...
Dan hari ni ..memang betol dugaan ku ..setelah 5 tahun , sahabat lama muncul ...akibat dari sedikit perselisihan faham ...masing masing menjauhankan diri .... Mungkin masing masing berkecil hati ... Sakit hati ... ... Hanya kerana duit ...hubungan menjadi renggan ... Betol la orang kata sebab duit sedara sendiri pun boleh bergaduh ..sebak rasa bila sahabat tadi berkata . "mummy selalu tanya ...kenapa eyna dan shafiq tak datang jenguk sekarang ... Telefon pun takde ...ape salah mummy ? Waaaaaaa sedihnye ... Bodohnye aku ...mummy tak salah ... Kenapa aku mesti putuskan hubungan dengan mummy ..
Mummy ...insyaallah ...bila tiba masanye ..eyna dan shafiq akan datang jumpa mummy ...

Kak ha dan abang ibrahim ....semoga kunjungan kalian sekeluarga akan menjernihkan hubungan yang telah lama terputus ...

2 comments:

aizuddin said...

itula kebiasaan nya..
masa ni pun penyembuh hubungan jugak kadang2..
moga berbaik semula =)

eyna azmi said...

Aizuddin : insyaallah ...