Thursday, September 27, 2012

aku cinta sayang dia

tajuk macam tak boleh blah je ...
hahhhaha 25/9/2012 ...alhamdulillah ... genap 7 tahun usia perkahwinan kami .... Syukur pada tuhan ...pejam celik pejam celik ..akhirnye tujuh tahun sudah usia perkahwinan kami ...
macam macam rintangan yang kami lalui ... dari masa bercinta .. hingga lah saat kami nak kahwin ..maklum lah my encik suami orang luar ... tambahan pulak encik suami bukanlah graduan lulusan universiti .(mentality orang kampung ..kalau anak kau lulusan universiti mesti kawin dengan lulusan universiti jugak) dan alhamdulillah  ,,, keluarga amat memahami dan merestui perkahwinan kami ...dan alhamdulillah kami bahagia hingga kehari ini .... walaupun kadang kadang ada gaduh ..tu seua asam garam dalam berumahtangga .
kepada encik suami terima kasih kerana menjadi suami , kawan dan sahabat sepanjang 7 tahun ini ... luv u !



dear my lovely hubby ,
i can't describe my love for you ,
it's hidden in every space,
it may not be seen easily,
and never you will find it,
unless,
you catch my eyes,
and until you get supprised..

love u sayang..


2 comments:

comeliness_zaty said...

alolo..so sweet..heheh..hope ur marriage will last till the end n to heaven :)

eyna azmi said...

tq dear