Thursday, January 22, 2015

al-fatihah adik

dah lama rupanya aku tak update blog .. tiba tiba hari ni jari jemari ku rajin pulak nak menulis ... try jenguk member member lain .. ada lagi ke mereka ...ke blog diorang sama macam blog aku jugak .,, dah bersawang ... dan penih dengan anai anai hahaa

2015 ... sekejap je masa berlalu ..:2014 pergi meninggalkan banyak memory pagit dalam hidup aku .., keluarga aku . Ya memory yg amat pahit bila mana otang yang amat kami sayang pergi meninggalkan kami semua ...

terkilan ... memang amat amat terkilan kerana arwah pergi dengan begitu .. masih terbayang bayang senyuman arwah ... ya Allah berat benar ujian mu terhadap kami sekeluarga ..

kenapa arwah meninggal akan tetap menjadi memori duka kami sekeluarga.. semoga org itu mendapat pembalasan dari yang maha Esa.
terus terang aku katakan dahulu aku tak pernah percaya dengan benda benda yg nonsense ( bg aku) tapi bila terjadi pada ahli keluarga kami ... tanggapan aku berubah sama sekali ...

11 august 2014 tepat jam 7.30 malam ketika waktu magrib .. arwah NORSAZLINDA BT AZMI telah meninggalkan kami semua ... sehari selepas 4 tahun arwah abah kami meninggalkan kami semua . al-fatihah utk mu adik ... kami amat rindukan kamu ... tolong jaga abah untuk kami

1 comment:

Unknown said...

Hello Admin!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)