Friday, June 22, 2012

alhamdulillah, ma dah sihat

alhamdulillah berkat dari doa ma telah sihat ..walau pin tak sepenuhnye ..sekurang kurangnye ia melegakan perasaan kami adik beradik ...
19hb pagi aku bertolak balik ke kota bharu ..sampai airport adikku dah sedia menunggu untuk membawa aku ke hospital ..
sampai hospital terus ke wad ma.. Ma terkejut bila tengok aku ...
"kenapa balik ?"
"tak payah la balik ... sakit sikit je ..menyusahkan je "

itulah ma aku ... selalu macam tu ..dia tak nak menyusahkan anak anak yang duduk jauh .bagi aku . tak ada apa yang menyusahkan .... apalah susah nye balik menjaga ibu yang sakit ..berbanding kesusahan ma menjaga aku siang dan malam sejak dari kecil ...
ni lah masanye untuk aku balas balik jasa dan pengorbanan ma sejak dari aku di lahirkan ...

ya allah , kau berikan lah kesihatan kepada ibuku ...

No comments: