Wednesday, December 29, 2010

BFF part 2 - zaman universiti

semalam Bff aku kat U dulu text aku .... dia kata dia sedih sebab dia tak de dalam list BFF aku ,,,, hehehehe
aku nak gelak pun ada  rasa...mana boleh aku tak bubuh dia dalam list BFF aku ...
ok sekarang kita sambung BFF Zaman masuk U pulak ... dulu masa masuk U aku ada  2 orang BFF ... banayk kenangan suka duka masa kami kat kolej dulu .... tapi aku tak nak kongsi cerita sedih ...aku nak kongsi cerita gembira je ...
ni lah carta BFF kat kolej


BFF no 1

haaaaa dia ni la yang merajuk semalam ... nama dia M.I.M.I.E .. dia memang the best .,... dah kahwin ..anak 3... tapi maintain cam anak dara ...ibu mithali ni.... dulu masa kat kolej aku ingat lagi ..punya la brutal ... pakai kebaya pun mesti ngan kasut .,... tak de nye nak pakai sandle sandle nie ...aku ingat lagi lagi ada satu hari tu time aku demam dia tapaukan nasi untuk aku dari dinning kolej ..TQ mimie ... Time aku susah dia mesti tolong aku ... susah nak cari kawan macam kau ..... ada orang masa dia susah je dia nak kawan ngan kita ... bila dia senagn dia akan lupakan kita terus ... 

 gambar ni aku kipnap dari FB dia ... shhhhhh




BFF no 2

nama dia Y.A.N.A ... sekarang aku ngan dia macam dah jauh jek ...huk huk huk.... masing masing duduk jauh ..tak pe lah ,,,tapi yang penting dia penting dia pernah jadi BFF aku ... dia pun sama macam mimie jugak ... masa kat kolej dulu pernah tidur satu bantal... makan satu pinggan ... time tak ada duit  sama sama tak  ada duit ... time duit loan masuk sama sama kaya ... hahahahha.. tapi tu semua dah jadi memori ....

kenangan masa kat cherating .




BFF aku no  3


TENGOK LA  ADA KAT BAWAH ....
 





 ada...cuba tengok bawah lagi ...






 lagi...bawah lagi ...
















hahahah   sebenarnye banyak lagi entry aku nak masuk nie ...tapi ,masa tak mengizinkan ... to be continue ...jangan marah  yaaaa






1 comment:

anntaj said...

eyna...
kat atas tu cam gambar hilmiah jerk...takder gambar ann pon...uhukkkk...cam sedih jer...
:) hehee...