Friday, December 31, 2010

TIRAI 2010

welcome 2011 ... bye bye 2010 ...  cepatnye masa berlalu ... 2011 makna nye ...umur aku akan berganjak setahun lagiiii ...oooooohhhhhhhhh.tidakkkkkkkkkk.. Jom kita tengok corat corit peristiwa 2010 ....

tahniah pada kawan kawan yang melangsungkan perkahwinan 2010 ... 

chu na & suami yang baru melangsungkan perkahwinan ....

Along & suami pada 10/10/10


........

kawan kawan yang dapat baby baru

Ann & suami yang - dengan cahaya mata mereka ..NurAmani Qaisara (29/8/2010)

 haslina & pokwan ...


Marhan Tajuddin & suami yang baru dapat baby girl ...marissa Raisya Jasmin  (5/9/2010)


sepu & wife yang dapat baby girl ...siti Qaisara pada 28/10/2010 


mc tim & suami ..yang dapat baby girl - damia ...


Elon & suami ... yang dapat baby girl ... julia qarmida  - 6/4/2010


Mc jie & suami yang dapat baby Muiz ... pada ......???


Tini & Suami yang dapat baby girl - zara


-  SUZILLA & SUAMI - Baby girl

-  IQRAM & ILLAH  - Baby girl 28/12/2010

semoga kehadiran cahaya mata dalam hidup kawan kawan ku ini akan menambahkan lagi seri keluarga .... amin


p/s - pada kawan kawan yg gambar mereka aku dah kipnap nie ... jangan marah ya ... tak de niat apa apa pun cuma ingin berkongsi gembira....

tak lupa pada mereka  yang melangsungkan pertunangan pada tahun 2010  .....

My lovely cousin pija & min pada 26/12/2010

Kawan gaduh  aku masa kecik kecik dulu ,,, adik aku  Mira & Naim pada 11 september 2010



dan yang paling best tahun 2010...outing @ dengan kata lain REUNION  dengan X- SMKB .. terutama my geng ... memang seronok ... walaupun orang kata reunion pah ceroh .... hahaahhaaaa


REUNION with x-smkb @ RED BOX Pavillion


Gediks santai with geng @ gold cost sepang 




REUNION  x-smkb  lagi @ satey hj samuri





bergediks santai lagi with BFF @ I- city ..





makan makan @ rumah sha

 


Makan makan @ chakuewtiaw mali...




dan ... makan makan @ Nando's




walau banyak suka duka tahun 2010 ... tapi tercalit kisah ..sedih yang bagi kesan mendalam dalam hidup aku .... Al fatihah untuk arwah ABAH tersayang  AZMI BIN AWANG AHMAD yang telah pergi menyambut Ilahi pada 10/8/2010 sehari sebelum umat islam menyambut puasa ... semoga roh arwah dicuciri rahmat ..amin..


 





2011
Semoga tahun 2011 nanti akan memberi sinar baru dan kehidupan yang lebih baik untuk kita semua ...Amin

4 comments:

zu an said...

selamat tinggal 2010...yg penting aku nak ingat memori indah je...boleh? especially reunion pah cerohh tuh..hehe

esmaxempayar.blogspot.com said...

aku pun ..nak ingat memory yang best best jek ..dan aku harap tahun 2011 nanti ada reunion lagi .... terutamanye geng ter..g g kita

maszaki said...

i like y0ur bl0g..... thn 2011 ni kita buat reuni0n lagii dan lagiiii dan lagiiiiiiiii...pening p0k ki aku nanti...muahahaha

anntaj said...

tq eyna...ada gmbr ann juga...
lov u...