Saturday, January 1, 2011

AZAM Tahun 2011

2011 ... azam dan semangat tengah membara ..

apa azam korang untuk tahun 2011 ...

apa azam tahun 2010 yang belum lagi tercapai ?  mmmmmm

Azam aku tahun 2011 ni nak jadi lebih baik dari tahun 2010 tu jek .....

tapi .....


aku ada juga angan angan tahun 2011 nie ..kira angan angan mat jenin la nie .... hahahaha

KALAULAH ....... aku nie jadi JUTAWAN tahun 2011 nie ... aku nak beli ....rumah macam nie ...


Cantik kan rumah nie


 pas tu aku nak beli kereta macam nie ....

BMW 5 series sedan ....

kalau tak dapat BMW nie yang nie pun OK gak ...

Nissan murano .... 

kalau tak dapat murano ..... caldina pun ok lah ...
toyota caldina ....

kalau yang ni pun tak dapat ...yang nie pun ok ....


toyota wish ...

hahahaha suami aku kata" JANGAN NAK BERANGAN la ..."

ishhh dengki betol dia .... manalah tahu kan ...tuah ayam nampak di kaki tuan eyna azmi siapa yang tahu ? ..hahahha
kalau tak dapat semua kereta idaman aku tu ....

nampaknye kena lah aku pakai lagi MYVI nie tahun 2011
tapi harap harapnye ..angan angan aku tu bukan angan mat jenin....

No comments: