Wednesday, May 18, 2011

Day 2 – Your favorite movie

hari ke dua cabaran berblog ....alamak ...favorite movie ? mmmmm aku sebenarnye suke crite WINTER SONATA..tapi winter sonata tu drama korea la doe bukannye movie ...boleh la ..lantak lah ... janji cerita ... dulu masa cerita winter sonata tu duk mengila kat TV ...aku mesti lepas peluang untuk tonton .balik je opis mesti terpacak depan TV ...
Pastu siap beli VCD Winter Sonata lagi ... masa tu harga dalam RM 200 CD tu ... sekarang CD tu tak tahu duk kat tangan sape ... yea la kawan kawan duk pinjam ,, lepas tu tak hantar balik .waaaaaa rugi duit aku ....sape yang pinjam CD aku tolong la pulang kan balik ....





pas tu lagi satu movie yang aku suka ialah ...KUCH KUCH HOTA HAI ... memang best gile cite tu wes....sampai sekarang pun kalau ada masa aku masih layan DVD kuch kuch hota hai ....

Tum paas aaye, yun muskuraaye
Tumne na jaane kya sapne dikhaaye
Ab to mera dil, jaage na sota hai
Kya karoon haye kuch kuch hota hai
Kya karoon haye kuch kuch hota hai


No comments: