Tuesday, May 24, 2011

Day 6 – A photo of an animal you’d love to keep as a pet.

hari ke - 6 cabaran berblog ..

cerita tentang sekeping gambar haiwan ...

dan haiwan yang menjadi pilihan aku ialah ...

jeng jeng jeng ....

tadaaaaaa...









sebab apa aku pilih kuda?


sebab ...


kuda adalah haiwan peliharaan kami sekeluarga semasa arwah abah aku masih hidup ...Aku ingat lagi dulu masa kecik kecik ..kami sekeluarga selalu menemani arwah abah menonton pertandingan lumba kuda .. Biasanye kuda peliharaan kami akan turut menyertai pertandingan lumba kuda.. dan salah seekor kuda kesayangan kami sekeluarga ialah SYAKILA ... syakila ialah kuda padi yang arwah pelihara sejak kecik lagi ... bila meningkat dewasa syakila telah dijual dan di gantikan dengan kuda lain ... antara nama nama kuda peliharaan arwah abah ialah ...syakila , manja , dan beberapa ekor lagi yang aku pun dah lupa namanye ...
setiap kali melihat kuda mesti teringat kat arwah ... alfatihah untuk arwah abah ...

No comments: