Saturday, May 7, 2011

Selamat Hari Ibu

ibu..ibu...engkaulah ratu hati ku ...
bila ku berduka ..... engkau hiburkan selalu ....

kasih ibu tercinta ...
kekal sepanjang masa....

antara lirik lirik lagu untuk ibu .... Sempena Hari Ibu ...aku nak ucapkan selamat Hari ibu khas untuk satu satu nya MA yang aku ada ....SITI NOR BT MAT NOR ...

"Selamat Hari Ibu Ma ..Kau Ratu di Hati Ku" aku begitu besar pengorbanan mak aku untuk besarkan kami dan adik beradik ..... pagi tadi aku call ma aku nak ucapkan selamat hari ibu .... Mak aku angkat je talipon terus je cakap .... SELAMAT HARI IBU MA .pas tu terus ketak telefon ....sebak siut .... nangis dulu puas puas ... pastu baru talipon balik ...

Semoga Tuhan panjangkan usia my mum ... dan berikan kesihatan yang terbaik untuk dia .... rindu kat my mum ..sob sob ..sob ..








9 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

selamat hari ibu kepada mama akak....semoga pnjg umur n murah rezeki..:P

**::CIKNUURUL::** said...

selamat hari ibu untuk ur mama,.bru je update!,.meh snggah tgk ibu CN plak,.hehe,.

eyna azmi said...

alif _ terima kasih alif

eyna azmi said...

cik nurul - selamat hari ibu untuk ibu CN gak

Izyan Masri said...

MAMA DAH BERUSIA PON CANTIK LAGI.MINTAK PETUA SIKIT.HIKHIK :D

Dinas Aldi said...

wajah Eyna mirip mak ya :)

Citarasa Rinduan said...

SELAMAT HARI IBU untuk mama kamu....

terima kasih sebab singgah blog kak ayu

chenta nana said...

selamat hari ibu untuk ur mom jugak.... dan salam kenal dari nana-chenta nana-

maira said...

selamat hari ibu eyna :)