Wednesday, January 26, 2011

IBU MAKAN ANAK

Pagi tadi . sambil menikmati tosey telur ... cam biasa aku akan blog walking dulu ..terjah sana terjah sini ...tengah tengah duk terjah tu selera aku tiba tiba terbantut ... subhanallah ... kenapa kejamnye manusia sekarang ... kejadian nie berlaku di Nepal ..dimana seorang ibu telah memengal kepala anaknye .. untuk dimakan kerana kemiskinan..
berfikir sejenak ...syukur alhamdulillah ..walaupun aku tak kaya tapi ..alhamdulillah ..cukup makan ...cukup pakai ..
tak sanggup la nak tengok gambar nie lama lama ... nak makan pun tak leh nak telan dah nie .... huk huk .... sedih tenagok gambar nie ...








p/s - credit to kaseh... pinjam cerita ye yang ... !

5 comments:

anntaj said...

aduh sakitnya ann tengok...

eyna azmi said...

tu lah kan ann ... tak tau macam mana derita budak tu masa kena sembelih ngan mak dia ....
subhanallah ..

Kaseh said...

kaseh masih terbyg2 sampai laa..ngeri giler..

iris said...

ya allah!! nape smpai dia tergamak mcm tu skali??? kalau yer pown lapar dia nk mkn anak dia gak ke??? pentingkan diri sendiri semata2 nk kenyangkan perut

muslim said...

kecian aku tgk ank tu..myb mak dye tu jadi gila kut..sbb terlalu steres ngn lapar..