Monday, January 24, 2011

AKU CUKUP TAK PUAS HATI DENGAN PAKCIK NIE

hari yang memenatkan ...huh pagi pagi  kena pergi bank ... entah apa lah malang nasib aku tak pernah pernah orang ramai ..tetiba hari nie aku terpaksa menunggu lebih kurang 36 orang ..huhhh ..biasa ..aku tak payah menunggu terus je pergi kaunter ... dah la tu perut pulak mula menunjukkan tanda tanda mau meragam ... aduhhhhhssss... camner nie ..Q panjang lagi ... perut pulak memulas mulas mungkin sebab makan limau banyak sangat semalam. ...adoi ... sabar sabar ...tahan tahan ... apasal la kat bank tak leh buat pelaburan ...kan senang time time emergency camgini ...berpeluh peluh aku menahan sakit perut ... duduk dalam air cond pun dah tak rasa aircond dah ...dalam duk tengah duk melayan perut aku yang sakit nie ..datang la pulak sorang pakcik apxx ... adoi baunye semerbak ...dah la tu betol betol dia duduk depan aku ... rasa nak termuntah pun ada ... sabar sabar ..nak je aku cakap kat pakcik tu .."pakcik saya ada bawak perfume ...pakcik nak try tak perfume saya ..." hilang habis  bau perfume aku dek bau badan dia yang semerbak tu .... bila nombor aku dipanggil ..aku cepat cepat ke kaunter ...tak tahan beb...dah habis kerja kat bank terus p cari petronas ...then baru balik shop  balik shop . sampai kat shop kebetulan supplier DUNHILL datang ... suruh aku buat pangilan  untuk peraduan CALL & WIN .. dan hari yang malang tadi bertukar menjadi hari yang paling bertuah ... aku dah menang mini peti sejuk yahooooo.... tu lah orang kata rezeki tak datang bergolek mesti kena susah susah dulu ....aku ingat hari nie hari paling malang ,,ruparupa ...hari yang bertuah..

n
 aku cukup tak puas hati ngan pakcik nie



 salam sayang

eyna azmi

1 comment:

Kaseh said...

rezeki setelah dapat bau yg tak sedap..heheh