Monday, January 3, 2011

layanan first class

hi reader , 

dalam duk sakit sakit pun rasa nak menulis gak ... tak leh nak luahkan jugakkk..... rasa sungguh terharu ... huhuhu ... kalau cam nie sakit hari hari pun tak pe ... 

bangun je dari tido tengahari tadi ( biasa aku bangun pagi tau ...hari nie jek ..) tengok tengok kat
meja  makan  satu gelas susu panas, mee goreng, buah pisang kaki, dan penadol menstrual ...terharu rasa ngan en suami ..hari ni layanan memang tip top ...first class punya ...







korang rasa kalau hari biasa ada ke layanan cam nie ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.                               
tak de maknanya 




kalau hari biasa tak de layanan first class macam ni nye ....

kalau macam tu ...hari hari  nak buat buat sakit lah ...mesti tiap tiap hari dapat layanan first class punya ! 
boleh tak ?




hahahahaha ...en suami aku baca nanti habis la aku ....

2 comments:

comeliness_zaty said...

hahahah...k.eyna gedix! haha..xpe k.eyna.wt2 jela skt..bile ag nk mrase lynn 1st clzz cmtu..huhu

eyna azmi said...

hahahahaha ..