Thursday, April 7, 2011

BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI



Ben Asaari buat gila lagi .......

Kali nie segmen abang ben ben boom nie aku kena jelaskan 100 patah perkataan kenapa aku suka sertai segmen ben ben boom dia nie ..Sebelum aku buka blog aku dok jadi silent reader dia dulu ... apa yang aku perhatikan blog Ben Asaari nie memang ada tarikan yang tersendiri .
selepas aku berblog aku menjadi pengunjung setiap blog dia .. setiap entry dia yang aku terjah memang aku aku akan komen ..mana yang aku tak komen .maknanye aku tak terjah la tu ...
Kat blog Ben Asaari nie banyak info dan tip tip yang berguna terutamanya untuk blogger baru macam aku nie .
Apa yang menarik lagi kat blog dia tu ..segmen yang dia buat ..aku kadang kadang terlepa jugak segmen dia ..mana yang sempat aku join.. dan setiap kali aku join segmen dia ..alhamdullillah ...traffic kat blog aku akan meningkat ... serius ... betol aku cakap ..kalau korang tak percaya cuba korang join ..
aku perhatikan lepas aku join segmen dia follower aku juga bertambah .... walaupun tak banyak tapi alhadulillah ...sebab ada jugak yang nak follow ..dan mereka yang datang follow tu rata rata dari segmen ben Asaari ...aku suka tau  dengan menyertai segmen ben assaari jugak aku dpaat kenal dengan ramai kawan kawan blogger yang baru ...... okey tak mau tulis panjang panjang ..nanti korang kata aku bodek ben assari pulak ...

kenapa saya suka segmen ben asaari ? kenapa saya suka segmen ben assari ? kenapa saya suka segmen ben assaari?
sebab segment dia bestttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

p/s pesanan utk abang  ben ben boom ... panjang kan lah sikit masa segmen segmen tu ...kesian kat kita tau selalu jek terlepas ...

No comments: