Sunday, April 24, 2011

KISAH SI ASO

al- kisahnya tengahari tadi aku ke seven e berhampiran dengan rumahku ..Masa aku beratur nak bayar barang yang aku beli kat kaunter ..datang lah sorang  "aso" beratur kat belakang aku ... dek kerana kesian kan orang tua ..aku pun bagi la Aso tu duk kat depan .. dan aku beratur belakang dia ...
Masa Aso tu nak keluarkan duit nak bayar ... aku tengok dia keluarkan plastik dari poket seluar dia ...haaaa ambik ko ... beg duit aku punya la mahal ... duit ada RM10 hinggit jek ..tapi Aso tu ...pakai beg plastik je ..tapi mak aihhhh duit .... banyak tu dalam plastik tu ....
Mungkin dia perasan aku pandang beg duit platik dia tu ... dia cakap ngan aku

" sekarang manyak orang suka rompak rompak olang ..manyak orang suka  ragut ragut olang ... wa pakai plastik lagi selamat ! "

 betul jugak cakap si aso tu kan ..

No comments: