Tuesday, April 26, 2011

BEN ASHAARI KENANG MASA SEKOLAH

image

mari lah mari ..pergi mengundi ...tunaikanlah kewajipan sebagai blogger ..korang dah undi ke belum  (Blogger of the year).... meh undi pok beng kita kat sini  . sape yang dah undi jangan lupa .. undi lagi esok YB pok beng Ahli parlimen Pasir Dua Butir ...hehehe..

ok sekarang time untuk join segmen pok beng pulak ..
  1. Tajuk : BEN ASHAARI KENANG MASA SEKOLAH .. .(.ok tajuk dah tulis ) 
  2. Ceritakan apa saja kenangan ( pahit atau manis ) bila korang terkenangkan bekas sekolah anda .. samada bersama rakan , guru atau kegiatan kokurikulum anda .. tak kisah laa.. janji jangan lucah atau mengarut !
        Kenangan masa sekolah ? mmmm banyak sangat kalau nak cerita kat sini .terutamanya kenangan aku dengan geng geng aku ..dalam banyak banyak kenangan tu yang paling aku tak leh lupa ialah kenangan kena halau keluar oleh cikgu geografi kami. kalau tak silap aku nama cikgu tu Cikgu Normah. kesalahan yang kami buat kecik je .Masuk lambat ke kelas selepas waktu rehat . Kawan aku si mas (hahaha ampun mas ) tu la . makan banyak sangat . pas tu kami lambat masuk kelas ... pas tu kena halau ngan cikgu pulak. sebenarnye kesalahan kami tu kecik je .. tapi sebab dah selalu sangat kot ..tu yang cikgu aku tu hangin satu badan tu ... malu beb ..geng kami je pompuan ... yang lain budak laki ... berapa kerat je yang dapat masuk kelas ..kecian kat cikgu aku tu ... sampai menangis nangis  sebab kami ..Lepas peristiwa kena denda tu aku dan geng geng aku tak berani  lagi nak masuk lambat ke kelas selepas waktu rehat ..

p/s : mas , zue , mc ja , mesti korang ingat lagi kenangan nie kan ?

7 comments:

Zu An said...

harusla ingat! hehehe...

azizul said...

haha...teringat cikgu praktikal sekolah dulu,,entah kawin ke tak...SEGMEN: BEN ASHAARI KENANG MASA SEKOLAH

Alya EsprĂ©zzo ✿ said...

cakk cakk..hehe teringat zaman sekolah, singgah dari blog abg ben ! jom vote abg ben kat sini :)

http://alyaesprezzo.blogspot.com/2011/04/vote-ben-ashaari.html

maira said...

masa sekolah memang kenangan terindah... kalau boleh nak balik ke waktu tu kan.. :)

maszaki said...

huhhh!! nama akak jugak yg disebut2...susah jd ore femes nihh!! muahahahaa koya skettt!!!

CIK TOM said...

rindukan time sekolah dulu..bestnya kalau masa boleh undur balik..hehe...

alexa yussida said...

nama cikgu kita sama la..arwah cikgu normah pernah marah saya sebab saya tak nak dgr ckp snior..ape kes nak dgr ckp snior...kekeke