Thursday, February 3, 2011

BILA TIME CUTI

Alah bosan la pulak malam nie .. Buka TB1 crita cina TB2..Crita Cina ..TB3 pun crita Cina .. Last last tutup TB. aku pandang laki aku ..laki aku pandang aku ..Maklumlah umah aku nie tak dak ASTRO..Jiran sebelah rumah kiri kanan, jiran depan rumah .. jiran kat atas (yang selalu memekak tu) jiran kat tingakt bawah semua dah pasang ASTRO .. Rumah kami jek tak de.Aku pernah suruh laki aku pasang ASTRO kat umah ..Tapi dia kata tak payah lah .. bukannye ada orang kat umah pun ..betol jugak kiteorang malam baru balik umah tu pun  pukul 10.30 baru samapai umah .. pas tu pukul 12 dah tutup lampu dah...rugi jek bayar kat ASTRO bulan bulan ... TB kat umah tu buleh kira dengan jari berapa kali aku bukak..
tapi bila time cuti gini ..terasa pulak pentingnye kalku ada ASTRO kat umah ... 


:- tak yah cakap banyak lah ..jom pi piramid ..tengok midnight ... tak payah ASTRO ASTRO


Salam
eyna azmi

3 comments:

LehaMY said...

selamat bercuti kak . hehehe . betul gak tu kak , kalu pasang astro, tapi ndak dapat diguna, rugi gak . heheheh :D

Kaseh said...

aku pun layan internet movie jek.. astro dok ulang2 citer sama..

King Of Single said...

citer cj7 mlm td kat tv3 best gakk sis ;)