Monday, February 28, 2011

Join Bloglist Ujang9897


tengok vespa tu ... klasik kan ... bila tengok vespa tu teringat kat arwah abah aku ..dia sangat suka ngan motor vespa... huk huk ..

tapi kali nie aku bukan nak cerita pasal arwah abah ... dan bukan nak cerita pasal vespa nie ... aku nak cerita pasal tuan punya vespa Ujang9897 .. siapa ujang9897 tu?... ha kalu nak tau jom la jengah blog dia ..kat UJANG9897


dan sape sape yang nak join klik SINI   moh la kita ramai ramai

4 comments:

nikaviolet said...

http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

sudi2 lah jenguk je blog saya yea...

nikaviolet said...

http://nikaviolet88diary.blogspot.com/

sudi2 lah jenguk je blog saya yea...

Ujang9897 said...

dah letak dlm list...=)

rajin letak gak la list nama sy..gurau je

Anonymous said...

Have you played [url=http://mastercardcasinos.biz.tc]MasterCard casinos[/url]? Can I trust it?