Friday, February 4, 2011

SENYUM

Pagi Sabtu yang INDAH ... tapi sekejap jek ..tidor aku diganggu oleh kebisingan orang kat atas ... adoiii nak buat camner ....nak je aku sepak sepak orang kat atas tu ... huh ... tapi tak leh dah namanye berjiran kan ...senyum je lah ....
buka radio ... DJ pulak pasang lagu nie ... memang nak perli aku la tu ....
aku suka lirik lagu nie .... mulakan hari anda dengan senyuman.... jangan marah marah OK !
Senyum senyum senyum
Senyum senyum


Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakkit



Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini

Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit



 tengok pakcik nie ... pakcik nie nampak handsome bila senyum ...




p/s - sumber gambar MR GOOGLE 


salam
eyna azmi


5 comments:

Cik Eliza said...

senyum-syum kambing !

ehe!

senyum itu sedekah.

tanpa perlukan kos pon.

;D

Juli said...

=)))

mira_nas said...

senyum seindah suria.. yang membawa cahayaa..lalalala
selalu senyum takkan tensen..

maszaki said...

aku suke lagu ni...tgk raja lawak R2 nyanyi bru ni..lawok

muslim said...

ssenyum..:) :) :)
teringt lagu m daud kilau..dengn geleknya