Monday, February 7, 2011

mat rempit oh mat rempit


Semalam masa on the way balik kerumah dari putra jaya ada sekumpulan mat rempit yang merempit kat higway..nak je aku langgar dari diorang ...tapi tak leh sebab diorang lagi laju ...dah la tu siap tunjuk aksi welley lagi ....kadang kadang menyampah aku tgk diorang nie ... langsung tak de otak ..fikir diri sendiri jek ... bila la agaknye mereka nak insaf...

cuba jadi macam diorang ... pemandu berhemat ...


tak pun macam nie .... 

KEPADA MAT MAT REMPIT DI LUAR SANA ..KALAU RASA HEBAT SANGAT PERGI LUMBA KAT LITAR ... SETAKAT KAT HIGWAY TU ..TAK YAH LA NAK TUNJUK HEBAT

p/s - sumber gambar  en google




5 comments:

anntaj said...

hehehehee...
kesimpulannya begitulah...:)

nadhya ashee'kin said...

yeah pegi litar :P

amira afiqah said...

dapat juga award ke apa en.HAHA

maszaki said...

na, aku tujukan gmbr kt bwh tu utk ko..hahahaa

yahaya said...

kalau tayar depan pancit leh buat mcm ni...selamat