Tuesday, February 15, 2011

kalau betul HANTU jangan la tunjukkan muka ..

dah pukul 2.00 pagi... mata pulak tak leh nak tido ... ni lah penangannye kalau tido banyak sangat siang hari .... so pa lagi amik lappy ... buka blog ...
ishhh  semenjak dua menjak nie aku dah kadi gila blog ... .. (gila blog tak pe jangan gila meroyan ) ..tengah duk ber BW ... tetiba jek aku dengan macam ada bunyi kat dapur ... ishhh ... apa pulak tu ...jangan la... aku baru jek pekena nescafe kaw tadi ..kononnye tak kasi mengantuk lah...
nak jenguk ke tak nak ... nak jenguk ke tak nak nie .. alah biar je lah ... kucing kot .... tapi aku mana ada bela kucing ... ishhh tak leh jadi nie ... bunyi tu makin lama makin kuat ... adoiii tolonggg ..

2 minit lepas tu ..

tetiba pulak j aku dengar bunyi orang buat air ..kleng ...kleng ..kleng ... bunyi gelas dan cawan .mulut aku dah kumat kamit dah duk baca doa ... dah mengigil dah kaki tangan rasa . ... tiba tiba .... kuekkkkkkkk pintu bilik bacaan dibuka ....

"makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk"..... jerit ku  kuat ......

"tak tido lagi ke? "  

cehhhhhh hampeh ...laki ku rupanye ... ingat hantu ..



11 comments:

ecah..merangkap anak cik nan said...

huhu..almost cuak dh td..hehe

aLieF si Muncung ManiS said...

hahaha...pergi tido cepat..malam2 pun nak mngarut lagi..hahaha...mati2 alief ingat hantu..meremang dah bulu roma ni..haha

ENTRY BARU ALIEF..rugi kalau tak baca.. -->"CARA-CARA HARDCORE NAK PROPOSE OR PIKAT HATI ORANG YG KITA SUKA""

eyna azmi said...

ecah ... eyna lagi cuak tadi tau ... meremang bulu roma

eyna azmi said...

alief si muncung manis - tak leh tido la dik ..tapi dah pekena nescafe cow ... adoiyaiiii

en_me said...

ahaha.. dah ader laki ghupernyerr..

Kaseh said...

wakakakaka saspen woo tadi....

Yana Rashid said...

hehehe berdetup-detap jantungku;p

eyna azmi said...

en_me ;- iyo en_me ambo doh berlaki doh ...muhahahaha

eyna azmi said...

kaseh:- memang suspen ... hahahaha ..

eyna azmi said...

yana rashid -berdegup ke ? ,,,,

padlie said...

kesian.. dah panggil maak... hehehe