Sunday, March 27, 2011

Aku benci bila ......... dan bertambah benci bila ....

1) AKU BENCI BILA ..masa brcinta , pakwe aku   tak pernah nak ingat tarikh lahir aku ... apa lagi nak meraikannye
AKU BERTAMBAH BENCI bila peel yang sama dibawa bila berumahtangga..Banyak makan kepala ikan kot ..tu yang selalu lupa tu .

2) AKU BENCI BILA  drama bersiri ditayangkan cuma separuh jalan saja
AKU BERTAMBAH BENCI BILA  dijumlahkan masa tayangan iklan lebih lama dari masa  erita drama bersiri

3) AKU BENCI BILA ada kawan baik tetapi selalu meminjam barang , guna dulu mintak izin kemudian pulak tu.
AKU BETRAMBAH BENCI BILA meminjam ... tak reti nak pulang kan ...

4) AKU BENCI BILA jiran sebelah menyebelah tak peramah dan tak suka bertegur sapa.
AKU BERTAMBAH BENCI BILA  dah la tak peramah kita senyum kat dia ... dia balas dengan muka ketat tanpa sebab ..kerek bila ..

5) AKU BENCI BILA .. lalu depan makcik jual nasi lemak kat depan rumah aku tu ...selalu jek bau nasi lemak dia .
AKU BERTAMBAH BENCI BILA ..time aku nak beli nasi lemak hari ni ..makcik tu pulak tak berniaga


huwaaaaaaaaa... aku sebenarnye rasa nak makan nasi lemak . tapi makcik tu pulak tak berniagaaaa..!

14 comments:

Kimi Yun said...

huhuhu,,,,,sabar kak..jom Yun blnje mkn nasi lemak lauk sotong...yum2:)

maira said...

siannya dia... takper, insya Allah, esok lusa makcik nasik lemak tu meniaga, hilangla kempunan tu :)

maszaki said...

aku sukee...aku sukeee bila mc na tak dpt mkn ns lemak mck tuhh...haha

eyna azmi said...

kimi yun - ala nasi lemak sotong pulak dia ... jom jom yun belanja eh ...

eyna azmi said...

maira : tu la harap esok makcik tu buka kedai

eyna azmi said...

maszaki - aku suka nak bagi penampor kat ko ... hahahaha hampeh la mung

sekamar rindu said...

salam kak,

sr benci bila janji tak penah di kota...

aLieF si Muncung ManiS said...

meh sini alief buat nasi lemak utk eyna...tapi,kalau rasa nasi lemak yg alief buat tak macam rasa nasi lemak,,senyap je taw..hehehe..

anntaj said...

eyna...jomla makan nasi lemak kat umah ann. nanti ann masak.
p/s: memang! kalau makan kepala ikan boleh jd pelupa. ann suka makan kpla ikan, dan skrg cepat lupa.
:)

nora said...

alolololo sian kat ko

psstt aku yg pesan kat makcik tu jgn meniaga arini, sbb aku nk dengki ko :p

ENTRY HOT : 2+1

eyna azmi said...

SR - orang yang suka mungkir janji nie tak leh wat kawan

eyna azmi said...

alif - pandai ke masak nie ... dop cayo

eyna azmi said...

anntaj - boleh ...bila ann nak ajak p makan makan umah ann nie ? nak jumpa ann

eyna azmi said...

nora - ooo ni semua ko punya angkara la nie ..jahatssssss tak mo kawan ,,,,