Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

  1.  Dah lama tak join segmen bro Ben Ashaari nie ... hari  ie baru sempat nak join.. Sape sape yang nak join .. KLIK SINI
    Soalan soalan dari BEN ASHAARI



    1.  LELAKI pilihan anda ?
         mestilah laki aku  ...sebab tu lah aku kawin ngan dia


    2. Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ? 
        Lelaki tak perlu SEKSI kot ..sebab nanti SEKSA perempuan melihatnye . Definisi seksi seorang lelaki bagi aku ??? mmmm abang polis traffic kot ... hahahaha sebab abang polis trafic kan pakai seluar ketat ... seksi lah tu .


    3. LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI 
       hanya  berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta
       anda ? 
      Alah lelaki ...masa belum kawin memang sanggup berkorban demi cinta ..tapi bila dah kawin hampeh ... tak de maknanye


    4. Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ? 
        Sanggup... nanti dapat payung emas .... muhaaahahha ..jawapan tak ikhlas nie 


    5. Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan
        anda lakukan ? 
       cakap kat pasangan kita ...kita PUTUSSSSSSSSSSS  atau kalau masih sayang kat 
        pasangan   tu ...pergi serang pompuan tu ..bawak cili sekali ....


    6. LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ? 
       MESTILA lelaki ..sebab lelaki nie pantang nampak pompuan dahi licin ..mula lah ulat bulu naik daun


    7. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah 
       buktinya ?? 
       MESTILAH perempuan ... bukti? ... tak de bukti ...  


    8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ? 
        Tak kot 
ok ..jawapan yang tak berapa nak betol dari aku ....sekarang nak hantar jawapan nie dulu kat BEN ASHAARI ... korang bila lagi ..jom laaa... tarikh tutup malam nie ...cepat cepat ..sempat lagi nie

16 comments:

Nour Akmal said...

nice entry..=)
pendapat dr orang yg lebih berpengalaman..=)

Faziera said...

hik2..
singgah blog untuk tgk reaksi soal cinta ben...hee

follow sini..^__^

Citarasa Rinduan said...

heheheh..abang traficc ker yang hensem?? bukan ahli bina badan..hahahha

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

maria_m0hamadiah said...

hehe.. wah.. banyaknye pendapat kamu..:) suke yang lelaki pilihan.. tentu jawapan suami. sape tak sayang kan kak..:)

sekamar rindu said...

salam.....

mana aci kata lelaki mcm tu..ehhe

tak semua lelaki curang..ada juga yg baik...

Abang Zam said...

haha..jawapan yang agak selamat..nice

singgah-singgah belog abang ok

solo molo said...

macam-macam jawapan ada...
ser0nok baca...



salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...

eyna azmi said...

nour akmal - lebih berpengalaman ke ? hahahah ...

eyna azmi said...

faziera- TQ ...

eyna azmi said...

citarasa riduan- ahli bina badan tu seksi sangat

eyna azmi said...

apisv2 - tQ kunjungi kamu jugak

eyna azmi said...

maria- mmm betol tu

eyna azmi said...

sekamar rindu - heheehe harao SR tak macam tu ya

eyna azmi said...

abang zam - tau tak pe

eyna azmi said...

solo molo - tima kasih ...