Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL


hei hari nie aku join segmen BEN ASHAARI LAGI ... macam biasa ...kena jawab soalan dia dulu ..
         soalan dari en BEN ASHAARI..
  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
 jawapan  : PERNAH ........BIASALAH LELAKI .... MASA BERCINTA DIORANG AKAN
                           BUAT YANG TERBAIK UNTUK PIKAT KITA ... SEBAB TU LAH AKU
                           JATUH CINTA KAT DIA ..


    2.    Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
         
           Jawapan :TAK.. SEBAB FIZIKAL BUKANNYE KEKAL ..CONTOH MACAM AKU 
                          LA ..DULU MASA BERCINTA KURUS , SLIM , SOLID .,..BILA DAH
                          KAWIN ...


   3.    Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

           Jawapan : NAK JAWAB KE ? TAK YAH LA.



   4.   Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .Apakah anda
         setuju ?

         Jawapan : LAKI AKU KURUS ... KAMI BAHAGIA JEK



   5.  Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan
         pilihan jawapan anda ..

         Jawapan : TAK SEMUA MACAM TU ..



   6.  Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan )Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si
       dia '  ..

        Jawapan : MY INCIK SUAMI LA .. kenapa aku pilih dia ?   SEBAB DIA
                          TERBAIKKKKKKKK


  7.  Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
   
       Jawapan : TAK KISAH SANGAT ...DIA DAH JADI HAK MILIK MUTLAK AKU DAH ..


  8.   Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

       Jawapan : HAHAHAHA ...TAK PUAS HATI SEBAB AKU DAH GEMUKKKK


   9Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

       Jawapan : PERLU ... TAPI JANGAN LA SAMPAI MEMUDARATKAN DIRI PULAK


  10.  Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar
          benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

       jawapan :AKU  TAK PERCAYA DENGAN PRODUCT PRODUCT MENGURUSKAN
                       BADAN NIE ...

6 comments:

solomolo said...

kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

Kaseh said...

heheh suka entry nih..terbaik..

sekamar rindu said...

salam....

kak......


"PERNAH ........BIASALAH LELAKI .... MASA BERCINTA DIORANG AKAN
BUAT YANG TERBAIK UNTUK PIKAT KITA ... SEBAB TU LAH AKU
JATUH CINTA KAT DIA .."


ayat ni adalah ayat terbaik sepanjang 2 tahun jadi blogger..

best....!!

eyna azmi said...

solo molo - hehehe ..lautan api sanggup kurenangi

eyna azmi said...

kaseh- hehehe TQ ..aku hanya menjawab soalan BA

eyna azmi said...

Sekamar rindu - tu masa bercinta dik ..dah kahwin takdenye ...