Thursday, March 31, 2011

terima kasih maxis ...

OMG ... aku masih terkejut ..... sebelum tu syukur ke hadrat illahi atas rezeki kurnian Nya  ini ... Dua tiga hari lepas aku dapat panggillan dari AE aku Jacky ...

" eyna , hari ahad ni Maxis ada event ya ... WAJIB datang ..no excuse .."

aku mula mula bengan jugak ..baru jek planning nak bergedik santai kat rumah ...nak rehat kan minda sambil layan blog ..layan fb ... ya la dua tiga minggu nie terlalu sibuk .... samapai rasa nak tambah masa jadi 36 jam sehari .... tiba tiba jek AE call cakap ada event ... nak tak nak kena lupakan mimpi indah nak bergedik santai kat umah sambil menternak lemak tu ..

tapi hari nie kedatangan AE betol betol memeranjat aku ... "
Eyna ..you got RM 1400 voucer maxis ... + voucer makan + voucer minum dan dessert ... dan  4 tiket untuk hari karnival Maxis ahad nie ..."

oh my god RM1400 ... kena habiskan dalam masa satu hari saja .... gila babas nie ..  betol betol terkejut nie ...serius memang terkejut ni
kalau la voucer tu boleh di tukar dengan cash  ...leh la aku belanja kengkawan aku makan  ... huhuhu ... tapi nie voucer utk shopping dalam masa satu hari pulak tu ... ..... yahooooooo .....tak sangka pulak rezeki aku murah


 voucer RM 50 x 10 pcs = RM 500

 Voucer RM 100 x 5 pcs = RM500

 Voucer RM 10  x  40 pcs = RM 400

 4 tiket masuk ke Indoor Arena , Bukit Kiara Equestrian Club


voucer makan , minum dan dessert.


yahooooo ..terima kasih maxis .... ahad nie aku akan joli katak dengan voucer RM 1400 nie ....







5 comments:

Dinas Aldi said...

Wahhh bestnyaaaa! tahniah! banyak tuh!

Eyna, AE tu apa?

eyna azmi said...

dinas _ AE tu area executife ..staff maxis yang jaga dealer dealer maxis ..

kindergartenlibrary said...

wah ..best tu !!

Dinas Aldi said...

okeh tq, dah bertambah lagi pengetahuan am :)

maira said...

waaahhh... congrats eyna... boleh belanja sakan :)