Thursday, March 10, 2011

note RM 50 lama

note RM 50.00 lama 



 susah nak dapat sekarang

duit nie dah lama aku simpan ...5 tahun lepas ...

simpan kat dalam album ..

semalam duk belek belek album lama ..jumpa balik


pagi tadi pergi bank tanya ..boleh guna lagi tak duit lama nie ?

staff bank cakap ... "boleh ... kalau akak tak nak bagi sayalah ..kita tukar ...

susah nak dapat note lama nie"

eh ?  ..mmmmm tak jadi lah nak tukar ngan bank ..

simpan je lah ...

nak buat kenangan



7 comments:

nur'aifaa said...

i tak pena tengok la wet rm50 niy . fist time tgk nih

Kaseh said...

lama tak tgk duit lama tuh..yg skang ni kecik je kan..aku nak kena carik hobi gak la.. hehehe nak kumpul apa eik..

eyna azmi said...

nur aifaa - tu la memang tak ernah tengok .... masa kecik kecik dulu ada la tengok kot

eyna azmi said...

kaseh - sekarang nie kecik sikit ..aku ada lagi yang RM10, dan RM1 lama ...

tu la tak mo guna nak simpan jadikan hobi

caliph shuriken said...

kdg2 suka simpan note yg ada nombor cntik ^^

latest en3: ~ kreatif & stylo ~

ROROI said...

meh juai kat sy...hehehe

Ilhamny.com said...

wah..bagusnya..kalau saya xsempat duit tu nak jd lama..sure dah guna dah..