Sunday, March 13, 2011

Minyak kereta habis




huh ... E nasib baik la aku sempat cari stesen minyak ..
kalau tak korang akan nampak satu kereta rosak @ yang berhenti di tepi jalan kerana kehabisan minyak .... 

 atau

korang akan nampak seorang perempuan terkedek kedek berjalan kaki membawa satu tong mencari stesen minyak 

ishh ...laki aku nie mamang nak kena nie .... minyak kereta dah E dia tak bagi tahu ... (padahal salah sendiri ..tak check dulu minyak sebelum bawak kereta ...)


moralnye :
sila check tangki minyak kereta anda sebelum memulakan perjalanan.

18 comments:

iwan_dextrous said...

hahah..leh jauh lagi tu..

Dinas Aldi said...

Ohh tak check dulu. Ingatkan meter minyak rosak tadi, hehe..

sekamar rindu said...

salam...


hahahaha......cianya...

Kaseh said...

minyak keta aku pun dah E.. tapi aku tak reti2 nak isi ni..esok pagi la kot..mintak2 sempat samapi station minyak...

kyra_G said...

ish3 napew xchek dlu..kang nmpak pmpuan tolak keta t huhuhuhu

leyzajamil said...

bila jarum da jejak E tu sbnarnya tak elok jugak kan untuk kete kita..sy dgr2 org cakap la, betul ke?

♥yaya budak suka embun♥ said...

xde kete sendiri lagi :D

P/S : blog yaya mmg takde shoutbox. malas letak.

miss osixnine@ faizatul nazira said...

2 la lain kali check dl

sekamar rindu said...

salam..

singgah lagi di larut malam..

2.14am

eyna azmi said...

iwan_dextrous - yealah tu jauh lagi

eyna azmi said...

dinas aldi- tu lah ..lupa nak check

eyna azmi said...

Sekamar rindu - oit gelak yaaa

eyna azmi said...

kaseh: p bubuh cepat cepat

eyna azmi said...

Kyra: lupa nak check

eyna azmi said...

leyzajamil - betul eh ..lain kali kena carefull

eyna azmi said...

faizatul nazira - tu la ...lain kali kena check dulu sebelum keluar

eyna azmi said...

yaya budak suka embun - tak pe dah kerja nanti boleeh beli kereta

patutpun klik shoutbox tak leh

eyna azmi said...

sekamar rindu - TQ dua kkali singgah tu