Thursday, March 24, 2011

cubaan bunuh diri di kb mall

Terkejut aku tengok berita kat surat khabar pagi tadi seorang perempuan cuba terjun dari bangunan pasaraya kb mall . Tapi nasib baik la umur budak tu panjang lagi.sempat di selamatkan. Isshhh tak paham betol ! Kenapa sampai nak bunuh diri. Kalau betol la seperti yang digempar gempurkan budak tu cuba bunuh diri sebab putus cinta memang tak berbaloi. Sebab cinta sampai nak bunuh diri ! Hanya kerna seorang lelaki! Tak payah la dik oiii buang karen je, Ni lah padahnye bila bagi cinta 100% kat pakwe. Aku dulu masa cinta 20 % je bagi. Pada mereka mereka di luar sana bunuh diri bukan lah penyelesaian segala masalah. Tok sah lah bunuh bunuh diri nie, dapat dosa jek

3 comments:

Ilhamny.com said...

slalu kalau dah kronik mcmnih, maybe sbb dah serahkan segala-galanya..xpun dah terrr ngandung... macam2 lah, hishhhh....

NaNaoSaKi said...

ade org ckp die frust spm.. ntah la.. ape pn reason die.. die xpatut kn bunuh diri as a jalan penyelesaian.. byk lg cara lain...

shamfariz said...

betul tu.. jgn lah kerana cinta bermoyet tu..:)...sampai sanggup bunuh diri... sayang org berpada2 la.. sayang Allah kekal selamanya...