Wednesday, March 16, 2011

CANTIK TAPI PERANGAI .....

Tengok mangga nie ...


nampak macam sedap kan ....


kulit dia pun kekuningan ... cantik jek ....


tapi jangan TERTIPU ....


tak sedap pun .... MASAM ....





Sebenarnye pagi tadi ...tersempak ngan satu laki bini kat dalam lift ... Si bini nie mamang cantik la .... cun melecun ... dari segi paras rupanye ...



tapi .....



perangai .....



tuhan saja yang tahu .... di tengking nye si suami yang lambat masuk kat dalam lift ...kecian aku tengok suami dia ..menahan malu ...

tak baik lah macam tu ..... kalau nak marah  pun setakat dalam rumah je la ....jangan lah samapi menjatuhkan air muka suami cam tu ....

masa keluar lift tu aku dengar makcik tu cakap .... " ishh perempuan nie ... harapkan muka je lawa" ...samalah ngan buah pauh yang aku beli kat pasar malam ..malam tadi ...

9 comments:

belogkiter said...

memang susah nak nilai manusia dari segi luaran... kdg kdg biar tak cantik asalkan kita berbudi bahasa

fyna said...

pendek kata dun judge the book from it's cover...

.:rizaL:. said...

http://igossiprizal.blogspot.com/2011/03/kawan-imaginasi-saya-sudah-besar.html

anntaj said...

mangga eyna masam ker???

♥ mUngE nAdEa ♥ said...

ishh,,kejamnye ..
bia xcntek aslkn prngai elok ..
kdg2 cntek ke xcntek same je ..
s0 brusaha la utk jd yg trbek =D

Dinas Aldi said...

mangga tu takpalah jugak, dah dia masam tak dapek nak dibuat apa tapi yg bini lawa tu pi tengking2 laki, apahal. tak baikla gitu, isy. semoga dia insaf & sedar kesilapan dia, insyaallah..

cik ayin said...

terliuq nampak mangga tu..hehe..suka masam

sekamar rindu said...

salam..

kak...mangga, nak makan..best aaa

Kaseh said...

haaa kena lak ngan status fb aku semlm.. biar badan gemuk tapi hati tak busuk..lebih kurang camni la...biar badan gemuk tapi perangai tak buruk kan eyna kannn...