Thursday, March 3, 2011

AKU JADI POLIS ?

 sumber gambar : mr google


kenapa ngan bapak polisi nie ... hahahaha .. tu lah lain kali jangan tido time magrib nie lah padahnye ... disebabkan keletihan yang amat sangat ... maghrib tadi aku tertidor .. siap mimpi lagi ..aku mimpi jadi polis hahahahaha lawak betol ... kenapa aku boleh mimpi jadi polis pulak hari nie ...
mungkin jugak sebab :-

- malam tadi aku tengok polis buat rush  kat kawasan perumahan  aku nie ..

- pagi tadi masa nak keluar pergi LHDN kat kampung attap ..ada polis wat road block ..

- petang tadi aku terjah blog mazidul akmal sidek entry dia pasal dia ikut polis tangkap budak edar dadah .. kalau korang nak tahu lanjut klik sini

lawak betol ... sampai termimpi - mimpi ... aku sebenarnye minat gak nak jadi polis ..tu cita cita aku masa muda muda dulu ..tapi apakan daya ... TAK CUKUP INCI.. jadi cita cita aku terkubur gitu je ..


p/s - selamat malam pada bapak bapak polisi semua yang sedia berkhidmad untuk negara

1 comment:

sekamar rindu said...

salam...

semoga pihak polis membenteras gejala dadah ni hingga ke akar umbi..