Friday, March 4, 2011

handphone pertama aku ..

apa handphone pertama yang korang beli ?

first handphone  yang aku beli  ialah


 .....



.....




......















...tadaaaaaaaa.   canggih tak ?


Fuhhh masa nie bangga siot dapat pakai handphone mahal .. aku beli handphone nie awal tahun 2000. masa tu semua orang pakai handphone yang ada area .... melayang duit PTPTN aku RM 1500.00
pas tu beli pulak stater pack maxis RM 230.00 (mahal giler) ... sekarang stater pack baru RM 8.80..memang joli katak la dengan duit PTPTN  buat beli handphone ...sekarang ..value hanphone nie RM20.00 hinggit pun orang tak mau beli ... kalau wat tahan peti ais buruk kat umah aku boleh lahhh ... tak pun wat baling anjing kat bawah tu yang suka melalak malam malam buta nie ...

11 comments:

ain revival said...

pernah guna gak tepon nie time form 1 dulu..kui3

anntaj said...

ann pun ada tp ni hp kedua...abang bagi. ringing tone siap pakai lagu mambo no.5....yg bunyi tet tet tet tu....

Miss Sunshine said...

same lah kiter...saya pun guna hp ni.first time mase form 2. dulu simpack mmg mahal. saya beli rm123. sekarang murah sangat

Miss Sunshine said...
This comment has been removed by the author.
cik hanym said...

haha..chomeyl jekan wat entry pasal first enset kite.. :)

eyna azmi said...

ain revival - budak budak sekarang pakai darjah 1 dah pakai i phone ... kalah kita kan

eyna azmi said...

ann - eyna pun ada pakai gak ..lagu satu missing imposible ... tet tet tet tet tet hahaahha lawak la

eyna azmi said...

miss sunshine - sekarang simpack dah murah RM 8.80 jek ... eyna beli dulu RM230 simpack mahal giler ..

eyna azmi said...

cik hanym - comel bangat

Kaseh said...

hahaha aku dulu memula pakai hp alcatell wakakaka..balinmg kat dinding pasti tak pecah...

eyna azmi said...

acatel yang lipat tu eh?