Friday, March 18, 2011

BEN ASHAARI : AKU SAYANG BLOG INI

    yeay ...SEGMEN BEN ASHAARI LAGI ....
    jom kita jawab soklan BEN ASHAARI
  1. Sila pilih SATU BLOG  yang palingggg korang suka dan kagumi ! Yearghhh ... Ok... ada dah ? Cun ... nanti dulu ... Sila jawab soalan soalan ini ..
          Blog yang paling aku kagumi ... blog anntaj

   2. Sila jelaskan KENAPA anda kagum dengan blog tersebut .. TIDAK KURANG  dari 100 patah perkataan .. OK ? Tidak kurang ok !!

        Blog nie unik ... entry dia bersahaja ..simple .. tapi mempunyai maksud yang tersendiri.. tiap tiap hari memang akan akan jenguk blog dia ... kadang kadang aku akan tertunggu tunggu entry dari dia ...entry dia sangat bersahaja ..dan menarik perhatian sesiapa sahaja yang menjenguknye ..dan sesiapa yang pernah menjenguknya pasti akan datang lagi..

  3.  Sila buktikan yang anda benar benar kagum dengan blog tersebut ! Jeng jeng jeng !!

       Bukti ??  setiap hari aku akan komen blog dia ... tak percaya ??? cuba tengok setiap entry dia ..mesti aku akan komen
  
4.   Sudah berapa lamakah anda mengikuti blog tersebut ??
     
      Sejak  aku mula berblog .... aku memang mengikuti blog tersebut

5. Sila ceritakan tentang blogger tersebut ..

    Anntaj ...seorang ibu muda, yang ,mempunyai dua cahaya mata ..aku sebenarnye mengenali anntaj semasa aku form 1.. walaupun kami kenal masa sekolah dulu.. yang uniknye persahabatan kami nie ... KAMI TAK PERNAH JUMPA ..pelikkan ..? macam kita berblog sekarang hanya kenal di alam maya ... tapi zaman kami dulu mana ada blog blog nie ..nak tekan komputer pun tak pandai lagi ... zaman dulu zaman tulis tulis autograph ... letak gambar dalam autograph tu ... sebenarnya dulu aku berkawan dengan kawan sekolah anntaj. Di pendekkan cerita aku bagi autograph aku suruh kawan aku tu tulis ... dan anntaj pun tulis sekali ...siap letak gambar lagi ... sampai sekarang aku masih simpan gambar tu ...macammana kami jumpa balik kat alam maya nie ? .. Facebook yang temukan kami balik ... dan seterusnye ..blog yang merapatkan kami semula...


6. Apakah blogger tersebut mengetahui anda kagum dengan blognya ?

tidak ..dia tak tahu ... tapi hari nie biar dia tahu aku sangat mengagumi dia ..

7. Jika diberi peluang bertemu dengan blogger tersebut , sila beri 5 soalan yang akan anda tanya kepadanya !! Jeng jeng jeng ..

kalau diberi peluang bertemu blogger tu ... macam macam aku nak tanya dia ...dan antara soalannye ... dia ingat lagi tak macammana kami boleh kenal dulu? ... dia ingat lagi tak dia pernah tulis autograph aku dulu ...ishh macam macam soalan aku nak tanya ...

15 comments:

Kaseh said...

sweet giler frenship korang kan.. tapi aku tahu ko mmg sahabat sejati. aku tahu ko ihlas beb..

aLieF si Muncung ManiS said...

alief jeles....kenapa la bukan blog alief jadi pilihan...alief kena berusaha lagi supaya blog alief jadi pilihan kak eyna azmi yg disayangi ni..hikhik

anntaj said...

hey eyna....so sweet!
ann senyum baca entry eyna. ANn pun suka baca blog eyna, hari2 ann jenguk banyak kali.
eyna banyak simpan memori.
I love u.
salam sayang, anntaj!

eyna azmi said...

kaseh - memang sweet ...kan ..sweet dan pelik ...

eyna azmi said...

alif si muncung manis - alah alief punya blog pun best jugak tau...kalau tak kak eyna tak letak link blog alif kat side bar tau ..tak caya cuba tengok .. alift antara top 10 tau

eyna azmi said...

anntaj - alamak ..dia dah datang ... i love you too .... ann tau tak eyna masih simpan tau autograph yang ann tulis ... eyna ada tag kan ann kat fb dulu ...dah lama dah ..mungkin ann tak perasan kot ....

alamak ..jejak kasih kat sini pulak ...

anntaj said...

hehee...eyna ada tag gambar tu...nanti ann 'continue' cerita eyna kat blog ann.
:)

sekamar rindu said...

salam..

saya terlepas segmen ni....ish...


blog yg menghimpuan semua rasa...semua jiwa..mesti sayang

Dayana Z said...

wahh :) sejak form 1! hebat lah!

solomolo said...

0whhh...
dah tau dah blog yang paling disayang...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

salam singgah dr segmen abg ben...blog kesayanganku yerp!!

nice entry lol!! like itt!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

mas saari said...

singgah n follow sini
salam perkenalan

nak risik2 blogger mana menjadi pujaan hati anda

eyna azmi said...

anntaj - TQ ann ..buat entry untuk eyna

eyna azmi said...

sekamar rindu - tak pe join next segmen

cintailmu89 said...

salam kenalan (^_^)