Saturday, March 26, 2011

pengalaman yang amat mengerikan

oh my God ..pengalaman yang amat mengerikan .... terkunci dalam bilik selama 4 jam .... (amat ngeri ..walaupun rumah sendiri)

adakah aku akan mati kebuluran dalam bilik nie?

huwaaaaaaa...tidakkkkkkkkk

tolong ...tolong...tolong .......
help ! Help ! Help ...

tak de orang nak tolong ke nie?

petang semalam . 4 jam aku terkunci dalam bilik  Tak tahu nak buat apa ... mati kutu aku ...dah la


1) tak de orang kat rumah - tak de orang nak tolong bukakan pintu
2) handphone pulak ada kat ruang tamu ..kalau tak boleh aku talipong my incik suami suruh balik.. tak pon aku talipon kawan kawan aku ..bolehla aku gosip gossip ngan diorang
3) Lappy pulak ada kat ruang tamu gak ..kalau tak boleh aku berblog atau pun ber FB
4) TV dan radio ada kat ruang tamu gak ..kalau tak tak de la aku mati kutu cam ni
5) Makanan  pun tak de satu pun dalam bilik nie ... kalau tak aku akan makan sampai datang HERO menyelamatkan aku ... muhahahaaha ...


yang ada ..CUMA ...katil , tilam dan bantal .... so apa lagi .... TIDUR
tunggu sampai encik suami balik buka pintu dulu ...

18 comments:

ila said...

ala ciannyer akk terkunci..

LehaMY said...

laaa... macam mana pulak akak terkunci di rumah sendiri? huhh . siannya akak . nasib baik rumah sendiri kak , kalau tempat lain , susahnya~~~ . huhhu

Kaseh said...

lerrr biar betol..ko ni bahaya laa.a.kalau ada apa2 hal haishhh....pastu sapa jadi penyelamat? sang suami eik hahahha

cik lola said...

hehe..cik pun pnh trkunci...nk nngis rse nye :)

Dinas Aldi said...

pernah terkunci dalam tandas awam. lebih kurang 15 minit, panik sungguh! Eyna kena 4 jam... aaaaaaaarrrrggggghhhhhhhh!

sekamar rindu said...

salam...

kak....sangat bahaya ni....kalau berlaku apa2 yg kecemasan, susah ni.

bagitahu suami, mungkin masalah kunci..jika perlu tukar kunci yg baru..

bahaya ni..

eyna azmi said...

ila - tu la ila tak datang tolong pun

eyna azmi said...

lehamy- tu lah tapi rumah sendiri pun rasa mengelabah dah

eyna azmi said...

kaseh - sape lagi tunggu laki balik baru leh keluar

eyna azmi said...

cik lola -terkunci jugak? kat ner? ..ala ciannye

eyna azmi said...

dinas aldi - kat tandass awam??? alahai ..tahan la bau busuk kat tandas tu

eyna azmi said...

sekamar rindu - ni lah kalau tombol cap ayam gak ...
dad ..encik suami dah tukar dah

shamfariz said...

wah..kasihanya...nasib baik 4 jam..kalau 4 hari..huhu...

Henry Zackery said...

macam mane leh terkunci nie.. mesti ada yang dengki nie..hehe

Teka Gambar Kembali Lagi

eyna azmi said...

shamfariz - kalau 4 hari mahunye mati kebulur

eyna azmi said...

henry zackery - biasa la tombol pintu cap ayam

si dara said...

nsb baek 4 jam je...klau x , kompem lebam mata :)

maira said...

4 jam.. huhu.. kalau saya nak tido pon x leh.. konpom risau :)