Saturday, March 19, 2011

bengom - memang tak de otak ..

air penuh kat tangga

 

tangga licin ... kalau ada orang yang jatuh sape yang susah ...bangun la sendiri

 

kotor .... air menitik - nitik kebawah ..


tengok apa jadi pada tangga yang bawah ... eeee


 eeee aku bengan betol dengan Ixxxx kat tempat aku nie ...kot ye pun rajin sangai nak basuh depan rumah tu ...jangan lah sampai menyusahkan orang ...

dah la lift hari ni  tak berfungsi .... si Ixxxx yang mengom tu pulak pergi basuh depan rumah dia ... air pulak mengalir kat tangga ..di biarkan macam tu jek..

kot yea pun rajin sangat ...sapu la air tu betol betol ..jangan sampai air tu turun kat tangga ... kan menyusahkan orang nak lalu

kalau ada yang tergelicir kat tangga tu cam ner ???

eeee..geli geleman aku nak turun ikut tangga nie tau ....

eh orang Ixxxxx ni memang suka basuh depan rumah dia eh? aku tengok semua cam tu ... ayokkkkkk entry perkauman nie ....lantak lah .... aku geram nie ..sebab baju kau dah kotor ...

tak pasal pasal kena naik balik salin baju ...aku nak report dengan 999.. eh boleh eh?

8 comments:

Kaseh said...

mmg semua macam tu la agaknya eyna..kat umah aku pun rajin noo dorang basuh depan umah..tapi nasib baik kat sini ada lubang2 kecik mmg utk air mengalir pastu jiran aku ni berhemah sikit kot.. tiap kali basuh dia pastikan air tu kering..

LehaMY said...

sabar jak la kak eyna . tapi sepatutnya bertangungjawab la . dah tinggal sebumbung besar bersama-sama . ishishish ~

anntaj said...

alahai kesian eyna...

eyna azmi said...

kaseh - kat sini pun lubang kecil..tapi aku pun tak tahu ngape dia alirkan air tu ketangga
nak basuh tangga seakli kot

eyna azmi said...

lehamy - tu lah ..poayah kalau dah duduk satu bumbung nie

eyna azmi said...

tu lah ann - kena naik balik salin baju ..

eyna azmi said...

tu lah ann - kena naik balik salin baju ..

sekamar rindu said...

salam...kak.

ada juga yg tak ada sivik dan terlebih rajin yaaa..

tak abis2 menyusahkan org..ishhh