Sunday, March 13, 2011

Lelaki dan perempuan ..siapa paling kuat membebel

pagi pagi lagi jiran kat atas rumah aku dah start membebel ..
.tambah tambah kalau time cuti sekolah macaam nie .... aadussss....
memang aku tak leh tido dengan tenang .....
setahu aku ..anak dia tak de la ramai sangat ...baru 3 orang ...
tapi ..
macam 10 orang anak ada kat rumah tu ....
dah memang tabiat perempuan kot suka membebel ...
tapi lelaki pun ada jugak yang suka membebel ..
korang rasa ..lelaki dan perempuan siapa yang paling suka membebel?

14 comments:

maria_m0hamadiah said...

sebenarnye depends jugak. mane2 pompuan pon nak bagi yang terbaik untuk family. so, kalau tak membebel, tak pompuan la..:0

fRaMe+LenSeS said...

rasa nadh. tgk keadaan.. ada masa laki, ada masa perempuan.. ;)

Nadh datang melawat nih..
Salam kenai, salam ziarah..
Assalamualaikum.. ;)

anntaj said...

eyna, kalau ann, ann ngaku ann kuat membebel tp takderlah sampai macam makcik kat atas umah eyna tu...hahahah...
ann membebel sbb nak buat yg terbaik utk famili. kalau tanya ann, mmg selalu ann jumpa mmg pompuan yg kuat bebel. lagi tua lagi banyak membebel....
ann selalu bebel kat marsya sbb dia nakal.
:)

sekamar rindu said...

salam..

sukar nak bagi jawapan yg tepat..tapi kalau membebel untuk kebaikan tak apa...kan?

maszaki said...

hakakkkk rasheee.....eyna azmi yg plg kuat membebel...kahkahkahhh jgn mareee

kyra_G said...

kyra paling kuat mbebel dalam famili kalahkn mak..sebabnya..?? adik kyra kna bebel u soh study+kmas brang+mcm2 ag...lau xbebel dok lentok jew...
lau isteri bebel u suami+ank=kebaikan..sb lau isteri xbebel kt suami..da jew bnda y silap..lupa+mcm2 ag..u ank lak..cm besa la..kna didik dr kecil..jgn besa t da payah..
ok..tue jew dr kyra hehe
lau bb potpet mmg kyra jew hoho
salam knalan hehe

eyna azmi said...

maria_mohamadiah - yap betol tu memebebl demi kebaikkan tak pe kan

eyna azmi said...

frame lense - lelaki lebih cool kot

eyna azmi said...

ann- marsha nakal dan comel..bila la dapat jumpa

eyna azmi said...

Sekamar rindu - untuk keabikkan takpe ..tapi jangan menggangu ketenteraman awam sudahh

eyna azmi said...

mas- ceh..hampeh

eyna azmi said...

kyra_g - betol tu kena bebel dulu baru buat..

[ apexogamy ] said...

pompuan membebel.. lelaki bersembang..huhu

Kaseh said...

bg aku kan..lelaki lagi kuatmembebel.. pas satu satu...pastu bebel menda remeh..pmpuan bebel ada facts..haha cabutt...