Thursday, March 31, 2011

pagi pagi dah kena APRIL FOOL

pagi tadi pukul 6.00 pagi .. aku dapat pangillan dari kawan aku ...sambil menangis teresak esak ...

" eyna ..aku nak mintak tolong ko nie ... boleh tak ko datang jumpa aku ..penting nie ..aku harap sangat ko tolong aku ..aku gaduh ngan laki aku ... dia dah halau aku kuar rumah ...kau datang ambik aku ya "


dengan mata yang masih mamai aku pun cepat cepat la bersiap ..mandi ala ala mandi kambing , tempek bedak ala kadar  .. kesian jugak kat member tu duk sorang sorang kat KL subuh subuh cam nie dah la perempuan ...Masa aku nak buka pintu rumah ... telefon aku berdering lagi .... kawan aku yang tadi call lagi ...

"APRIL FOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!"


mengom ko ZURA . aku dah siap mandi dah ... siap ko nanti ...



p/s - hahahaahahaha pagi pagi lagi aku dah terkena ...tak leh nak marah ..sebab APRIL FOOL ..redha  aje la kan.. kenapa la aku boleh lupa hari nie 1 April ...











8 comments:

[ apexogamy ] said...

isk2,, kesian.. :P tapi kurang bgus lah kalau buat april fool ni kan..

http://jarijariaku.blogspot.com/2011/03/april-bodoh.html

♥ mUngE nAdEa ♥ said...

kesiann..
hehe sbow jewla kak =)

eyna azmi said...

apexogamy - tu la ... kecian kat kite ..baru jek nam mimpi indah dah kena kacau

eyna azmi said...

mugw nadea - mmm dah nasib redha je la

Dinas Aldi said...

tu dia, dahsyat jugak kisah yg dia buat untuk fool kan kawan dia, hehe

Henry Zackery said...

naseb bek tak kena aprilfool yg KAW2.. hehe :)

Apabila Kartun Wujud Di Dunia

~suzy_irania~ said...

hahaha..pdn muke k.ina..

Izzlorna said...

sabor jer ler yer...
gurauan kengkawan ;p
sibaikk sis penyabor...
ehehe...