Monday, March 7, 2011

PENDAPAT AKU MENGENAI BEN ASHAARI

eh dia nie lagi .... lagi lagi BEN ASHAARI ...lagi lagi BEN ASHAARI ..apesal ko suka sangat tempek header dia kat blog ko eyna?  ko nak bodek eh? baik ko tempek gambar aku ... hahaha ini  adalah soalan yang biasa di ajukan oleh kawan kawan aku setiap kali aku tempek header BEN ASHAARI ...macam biasa kalu aku dah letak gambar broder macho nie kat entry aku ..mesti aku dah join segmen dia ... sape sape yang nak join tu cepat cepat .KLIK SINKLIK SINI


image 1. Macam biasa letak banner BEN ASHAARI ...( ok aku dah letak dah)

2. Tulis Tajuk : PENDAPAT AKU MENGENAI BEN ASHAARI -- (ok tajuk dah tulis dah kat atas tu)
    3. Abe Beng suruh aku bagi pendapat mengenai :-

    GENG BLOGGER.COM ..
    aku dah join GENGBLOGER.COM nie..banyak benda yang aku belajar ...maklumlah bloger baru macam aku nie kena banyak terjah entry bloger bloger lain ..kat sini lah aku dapat kenal kawan kawan bloger lain ... best wooo ... tak caya cuba korang join .

    I TUBE.MY
    Aku suka layan I TUBE.MY ..steaming video dia best ...dulu asyik duk layan YOU TUBE..tapi sejak wujudnye I TUBE ni aku layan I TUBE jek  ..sebenarnya ..banyak info info dari I tube nie dapat diperolehi ... terutamanye tips tips dari bloger bloger yang dah otai

     4.    Abe Beng suruh aku bagi pendapat mengenai kedua dua vlog dia

    kedua dua vlog tu aku dah tengok ... banyak info yang aku dapat ... terutamanya tip tip berblog dari abe beng. vlog dia pun sempoi jek ..tapi penuh dengan info .

    5. Abe Beng suruh aku bagi pendapat mengenai blog dia 
    ok ..nie pendapat aku ... bagi aku blog abe BEN ASHAARI ni memang ada aura tersendiri ... aku nak namakan blog dia nie fenomena BEN ASHAARI buleh gitu Abe Beng? ye lah dulu orang sibuk pasal fenomena MAWI ... sekarang nie fenomena BEN ASHAARI .. .. sebut jek BEN ASHAARI... orang mesti tau ... setiap hari mesti dua tiga kali aku jenguk blog dia ...selain  segmen segmen yang dia buat ... banyak tips tips yang berguna untuk blogger blogger baru macam aku nie ... DAN .. yang paling penting .setiap kali korang join segmen dia ...mesti trafic korang akan meningkat ... betol ..aku tak tipu ... kenapa?  tak percaya?  aku percaya ... sebab tu lah aku suka join segmen dia ...

    p/s semalam tak sempat join segmen abe beng ... cepat sangat tutup ... pukul 5.00 ... tapi hari nie confirm sempat ... korang ape lagi ..cepat la ....tarikh tutup ..malam nie ..

    2 comments:

    apislerr said...

    salam,
    mengunjungi rakan2 segmen.
    dtg dr blog abg ben;)
    pendapat-aku-mengenai-ben-ashaari

    Kaseh said...

    ben ni ensem taff tapi silap da kawen hhehehee..kalau tak nak gak aku usha :P